Expat in Hyderabad - Reisverslagen van Gijs Horn - WaarBenJij.nu Expat in Hyderabad - Reisverslagen van Gijs Horn - WaarBenJij.nu

Expat in Hyderabad

Ben voor Deloitte een paar maanden naar India.

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2015

Happy New Year!

09 December 2014

Nog een maand te gaan

22 November 2014

Lucky in translation

12 November 2014

Snap geen reet van cricket

05 November 2014

Arrival in Hyderabad, India
Gijs

Ik verblijf voor 2,5 maanden in India voor mijn werk. Na mijn jaar in China is dit weer een ervaring waar ik af en toe wat over kwijt wil. Genoeg avonturen te beleven! Ik heb sinds kort ook mijn Skype geactiveerd, dus als je dat leuk lijkt: voeg me toe en dan regelen we via sms / whatsapp / email wel een mooi tijdstip om te bellen. Letten we wel even op de 4,5 uur tijdsverschil! Veel leesplezier! Gijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35910

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 17 Januari 2015

Expat in Hyderabad

Landen bezocht: